miercuri, 29 iunie 2011

BIZAR:

Buna amici si prieteni necunoscuti. Astazi , bineinteles , plictisindu-ma de IMVU , am inceput sa ma gandesc la ce as putea face. M-am regasit printr-o poezie , so , listen:

Bun venit in Romania ,
Dragii mei , astazi va prezint tigania,
Sa incepem la inceput cu xCruu turbata,
Parc-ar fii o muie sparta da` o are cu barca,
Tot ce stie ea e dansu` la bara
Si tot ce nu face ea e felatie pe o sfoara.
Trecem mai departe la ElektrikSoda iei,
Are capu` plin de sperma da` plin de idei,
Viata ei inseamna doar iubirea unui pusti,
Si dac-o futi in cur poate crede ca esti un nebun si-o usti.
Astea fiind spuse acum ,dragii mei ,
Fiti siguri ca nu am ramas fara idei,
Mai am despus despre poponarul de Se7en care,
Pare ca-i doar un poponar atat de mare,
Dar , bineinteles nu m-am oprit,
Incerc inca sa fiu fericit.
Boxii16 , e numele lui , e sefu` poponarilor, iti spun
Dar vai de pula lui ca e doar cam nebun,
Da la laba atat de mult incat ii cad flocii toti,
Daca l-ar vedea ma-sa s-ar spanzura de netoti.
Acum ca v-am prezentat tigania din Romania,
Da-ti-le un chat si anuntati-i ca a inceput nebunia.


Multumesc tuturor pentru toate cuvintele 'bune' adresate poeziei dar mai ales celor care au criticat-o , se stiu eu.. prietenii mei cei mai buni de care am si vorbit.. Bine, deci cum spuneam , ei , am aflat cat de curand ca au incercat si ei macar o data sa-mi faca o poezie , xCruu nici macar nu stia atat de ratata a fost pe ce clasa sunt.. Sunt pe clasa a 9-a ? Sunt pe a 11-a. Iti multumesc oricum pentru tentativa ta de prostie aratata deja. Atat am vrut sa va spun. Lucrez la next-post-ul urmator :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu