miercuri, 11 decembrie 2013

COMAN, VIRGINUL SOLDAT:

Dragii mei, astăzi din nou într-o ipostază de-asta foarte plăcută, am găsit alt om de care pot să-mi bat joc iar voi să intraţi şi să vă amuzaţi de el. În primul rând, dragii mei prieteni, vrem să analizăm puţin profilul lui. Începem cu relaţia lui, e singur. Păi normal că e singur dacă el dă cu bidineaua toată ziua. Având în vedere neajunsul de imaginaţie pe care îl are, vedem până şi de la nume; IonComan1990. Vedem şi la badges-uri că are acolo un badge pe care scrie să nu ne jucăm cu el, aşa şi facem. N-o să ne jucăm cu el, o să ne jucăm între noi, pentru că pentru el IMVU-ul nu este un joc, este mai mult ca un fel facebook, unde agăţi tipe. Că tot vine vorba, nu a agăţat niciuna până acum. Acum, că tot am ajuns la stagiul ăsta, am făcut şi o poezie ca să ne amintească de Ion. Banda:






Dragă Coman şi cu Ion,
Dacă vă pun un papion,
Începi să faci ca un avion,
Încerci să fii un campion.

Măi Ioane, măi vecine,
Mori de gripe porcine;
Mori mai bine ca un câine,
Că eşti prost şi nu e bine.

Tu cartea de istorie când o desfaci,
Simţi c-o ai pe mă-ta între craci;
Mă-ta când îţi face acei cozonaci,
Stai cinci zile să te caci.

Am auzit că stai la ţară,
Pentru ai tăi eşti o povară,
Mă mir că te-au trimis la şcoală,
Oamenii spun că tu suferi de o boală.


Încă un mesaj pentru al nostru Coman,
Ştim că taică-tu e cam dipsoman; (beţiv)
Tu încetează să mai fii un capsoman,
În istoria mă-tii de cleptoman.


Ce învăţăm din asta: Că degeaba ai google când eşti un ţăran virgin, căruia moare de frică pentru că aşa crede el, că pe viitor o să ajungă o curvă.


Hai că m-aţi distrat. Hai, v-am pupat.




Mulţumiri faniilor, vă aştept pe reţelele sociale: 


https://www.facebook.com/CryptMaquette

http://www.youtube.com/user/cryptmaquette/




Pentru întrebări, răspuns-uri, ş.a.m.d..:



http://ask.fm/FKapputt



Cryptmaquette©2013


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu