joi, 12 decembrie 2013

ÎNTREBĂRI ŞI RĂSPUNSURI:

Bună dimineaţa/Bună ziua/Bună seara, dragii mei.

Am făcut acest post în urma unei cerinţe, fie ele prosteşti sau nu, a unei persoane care a mai apărut pe blog şi ne este cunoscută. Am precizat să nu dau un nume persoanei respective, dar să-i dau o poreclă. Porecla la care m-am gândit este VACĂ PROASTĂ, pe care o s-o notăm prin VP. Deci să începem cu primele întrebări adresate cel mai frecvent.

FAQ:

V.P: De ce ai făcut blog-ul?
Blog-ul a fost creeat pentru amuzament propriu, dar a devenit mai mult sau mai puţin, amuzament comun, în urma căutărilor voastre. În ceva mai elaborat de atât, blog-ul a devenit destul de popular, aşa că am spus să cumpăr acest copyright, pentru că nu strică nimănui puţină reclamă şi puţin umor. 



V.P: Ce ai vrut să realizezi când ai început blog-ul?
– Absolut nimic, tot ce-am vrut a fost pace şi linişte într-un sfârşit, şi l-am şi avut; având în vedere că aproximativ toată lumea, la câtva luni după ce am deschis blog-ul se speria de mine şi nu mai puteam posta absolut nimic, pentru că era linişte totală în room-urile în care intram. 



V.P: Poţi să ştergi post-ul cu mine?
– Pot s-o fac, dar de ce aş face-o?



V.P: De ce îţi pierzi timpul judecând oameni?
– Nu degeaba ţi se spune vacă proastă. Toată lumea judecă la un moment dat, toată lumea îşi pierde timpul şi toată lumea o face diferit. Dacă mergi pe stradă şi vezi un tip cu ochelari de soare şi geacă de piele asumi imediat 'Ăsta e cocalar.' . Toată lumea judecă, chiar dacă o face diferit. Presupun că nu mi-am pierdut timpul, având în vedere că fazele care apar aici se pot pune pe un panou întreg la poarta Palatului Parlamentului(îmi amintesc de tablourile lui Ion), să vină trecătorii de pe stradă şi să se uite cât de penali au fost unii.



V.P: Nu ai o viaţă?
–Fă, tu eşti proastă? Prin ce căcat ai ajuns tu la concluzia asta habar nu am. Faptul că am postat ieri 4 post-uri?: Oamenii nu se simt totdeauna bine, dar da, au o viaţă, pentru că toată lumea trece peste. Alte fact-uri: Da, am o viaţa, toată lumea de pe pământ are o viaţă, dacă n-ai avea o viaţă ai murii. 



V.P: De ce ai postat poze cu jucătorii?
Pentru că ei se credeau perfecţi şi imaculaţi; să nu uităm de deştepţi.



Asta am până acum; nu mai sper să primesc altele, pentru că am cam clarificat tot. Oricum, vă aştept cu întrebări pe reţelele sociale.


Cryptmaquette©2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu