miercuri, 12 februarie 2014

SCREEN-URI, FRUSTRATI, RATATE,INCULTURA:

Ceau, prieteni. Azi ne intoarcem la vechile obiceiuri, ne intoarcem cu o luna, doua mai in spate, cand am pus respectivul VIDEO special, de 15 minute. Persoana aceasta, care spune ca a aparut in video-ul respectiv, imi cere un motiv pentru care ea a aparut in video-ul acela. I-am dat screen-ul cu poza ei din video(avand in vedere ca e singura femeie din video. Ah, mai e si ZombieCat, dar nu se stie exact ce este, probabil vre-un mutant cu sani?) Poza pe care i-am dat-o o vedem putin mai jos:







 E vorba de aceasta poza, care cica o deranjeaza, in contextul ca apare ea, in sutien. Aflam mult mai multe pe parcurs. Deci sa urmarim mai departe.








Sunt 5 parti din conversatia noastra pe facebook, deci o sa vi le prezint pe rand in timp ce comentez:




 Asa am inceput conversatia cu ea, chiar daca nu ma uitasem inca la pozele ei, nu mi-am dat seama cine este din prima, nu e vina mea. Tipa incepe si imi spune ca tatal ei este judecator, ca ma poate da in judecata pentru pozele pe care le-am postat, ca tatal ei deja a vazut pozele, s.a.m.d..










Partea a 2-a:






Pe ea o interesa de la cine am poza, singurul lucru era acesta, ca ea nu mi-a dat mie poza, si o tot tinea in felul asta, asa ca mi-am spus sa pastrez o conversatie fara sa o injur, sau sa-i vorbesc ''futal'', indecent.











Partea a-3-a:







Chiar m-am oferit sa-i platesc daune morale, in caz ca e vorba de asta, chiar daca ea este vinovata, chiar daca ea a dat pozele mai departe, la altcineva.












Partea a-4-a:








Cu asta, nu mai am nevoie de nimic, de nicio dovada ca sa demonstrez tuturor ce fel de persoana este.












Partea a 5-a:










Okay, deci mama ta e de vina.













In regula, dragii mei, ca tot am largit-o atat, hai sa facem o chestie sa nu fie atat de lunga, va prezint screen-urile exclusive cu micii nostrii retardati de pe IMVU & 3 lucruri pe care le ador:






1).


Ador sinceritatea.




2).



Ador adevarurile.





3).


Ador prostii.






ATENTIE!: Persoana de mai jos are nevoie de ajutor! Nu numai de ajutor, ci si de putina scoala!



Partea 1:



De cand se scrie MA-TII?






Partea 2:





Da, oameni buni..





Partea 3:




Daca prostia durea, erai mort de mult.









Bun, dragii mei, mai am de aratat doar screen-urile, cu o conversatie PRIVATA, intre mine si ZombieCat, asa-zisa Iasmina.


Partea 1:




















Partea 2:





















Partea 3:




Cu asta, vreau sa spun ca intr-adevar, BEEF-ul meu cu ea s-a terminat, dupa cum ati vazut, nu ar mai avea rost sa ma iau de ea, e o persoana atat de jalnica incat imi provoaca scarba si sila sa mai tastez. Dupa cum ati vazut, am dominat-o total, mai ales aseara, cand nu am lasat-o sa imi comenteze deloc pe PULSE. BEEF-ul e incheiat. Mult noroc Iasminei in continuare.








Surpriza!:











Hai ca m-ati distrat, hai pa.


Mulţumiri faniilor, vă aştept pe reţelele sociale: 


https://www.facebook.com/CryptMaquette

http://www.youtube.com/user/cryptmaquette/




Pentru întrebări, răspuns-uri, ş.a.m.d..:



http://ask.fm/FKapputt



Cryptmaquette©2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu