joi, 11 septembrie 2014

ADEVARURI PT. 2

Dupa cum am spus, azi ne luam de doi din prietenii fiului de tarfa de care am vorbit in postul trecut. Sa vedem ce-am gasit.

Vorbind iar despre pula mea, lucrurile au evoluat cu amicul lui, Overshade.



Nu doar asta, dar cine a fost atent de dimineata pe grupul IMVU Romania, stie exact cuvintele, care vin din ''mana'' lui Agame, in urmatoarea poza.



 Dupa cum deja se observa, am incercat sa fiu foarte dragut cu Agame si sa-i dau un sfat care l-ar putea ajuta a aduce si el o tipa acasa, ca la 16-17 ani cati are el, realizez ca nu e prea frumos, avand in vedere ca, nu are poze cu fata lui pe propriul lui Facebook, ci poze cu ceva animatii de prost gust, desenate cu picioarele sau mana stanga(in caz ca e dreptaci). Acestea fiind spuse, intrebarea voastra fiind: "De ce mama lui?" Raspunsul meu este foarte simplu. Daca mama lui il avorta; azi nu am mai fi aici, vorbind despre prostiile pe care el le face pe internet. Hai sa trecem mai departe, cu alta poza, tot despre muistul camuflat in pizda, Agame. 





Omul este GAYmer inrait, dupa cum vedem. A jucat foarte multe jocuri la viata lui, de-asta e virgin la 16-17 ani. Apropo de asta, micule aventurier in padurea lui Oz, ai uitat sa lasi publice toate postarile tale de rahat, in care nu apar numai desenele tale desenate cu stanga, ci si prostia ta uluitor de naucitoare, avand in vedere ca sunt o persoana cu mult mai multi neuroni in cap decat tine; cred ca, atunci cand ai fost in coaiele tatalui tau, s-a lovit din greseala intr-o masa si de-asta ai iesit atat de idiot. Lasand asta la o parte, trecem mult mai departe cand vedem cine ne-a mai comentat pe Grup. 



Intrebarea mea la mama tipului astuia e aceeasi pe care doctorul i-a pus-o mamei lui la nastere: 



Spune ca-i place fotbalul. Nu se vede! Iti place fotbalul pentru ca, ce? Stai in poarta? Noi asa faceam cu grasii pe timpul nostru, ii lasam in poarta. 



Dragii mei, faza e alta. Stiu ca post-ul asta a fost foarte asteptat, dar am mult mai multe de spus la unele persoane asa ca asteptati urmatorul post care va aparea maine sau cel tarziu poimaine. Vom continua cu prietenii lui Jewse pana o sa ma satur eu sa-i fut in gura. Stiu ca post-ul asta a fost mult mai lung decat de obicei. Data viitoare (poate) apare si o poezie.


Hai, v-am pupat.


Mulţumiri faniilor, vă aştept pe reţelele sociale: 


https://www.facebook.com/CryptMaquette

http://www.youtube.com/user/cryptmaquette/




Pentru întrebări, răspuns-uri, ş.a.m.d..:



http://ask.fm/FKapputt



Cryptmaquette©2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu