marți, 9 septembrie 2014

FOSTI SPALATORI DE MOCHETE

Buna seara dragii mei, azi vorbim despre omul-maimuta(va jur ca o alta asemanare nu am putut sa-i gasesc, seamana MULT prea mult cu o maimuta).

Ok, dupa cum stim, oamenii maimuta au si ei mai multe grade de prostie. Eu am gasit 2 si vi le prezint.


Gradul 1: Prostia care intreaba


Gradul 2: Prostia facatoare de minuni din Romania(Nu stiu exact din ce satra apartine deci sa nu va vad cu intrebarii in comentarii)



Presupun ca am vazut deja de ce e capabil. Acum sa postam si pozele cu el, ca asa e frumos. Daca ne luam de o singura persoana, sa ne luam de toata persoana, nu doar de minte. Hai sa vedem cum arata; personajul care virtual, are mult mai mare pula decat in real.





O singura poza e de ajuns, ca toti sa trageti concluzia ca personajul acesta chiar seamana cu o maimuta. Cacatul asta tiganesc, cu prima lui barba pe fata, banuiesc; full cosuri pe fata, doar ca in poza asta nu se vede, deoarece e mult prea deschisa, iar pixelii mananca punctele de pe fata lui. Astept o poza care nu e deloc editata. Evidenta va fi insa realista si va conclude cu ce am spus eu aici. Cei care spun ca sunt destepti, am facut ceva special pentru voi, pentru a va arata cat de mult imi pasa de voi si pentru a va arata ca va inselati. Chiar foarte tare!


 Sa mai raspund la o intrebare. De ce spalator de covoare? Hai sa va arat. 






O.K. Nu m-am grabit cu post-ul pentru ca fata lui NU o sa se schimbe niciodata. Bucurati-va! Maine apare un alt post de la mine, si este special despre grupul lui de prieteni.



Hai, v-am pupat.


Mulţumiri faniilor, vă aştept pe reţelele sociale: 


https://www.facebook.com/CryptMaquette

http://www.youtube.com/user/cryptmaquette/




Pentru întrebări, răspuns-uri, ş.a.m.d..:



http://ask.fm/FKapputt



Cryptmaquette©2014



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu