joi, 19 februarie 2015

An nou, prostie veche | Stif

În cadrul emisiunii: ''Dă-mi Doamne bani de AP, că faţă nu mi-ai dat", îl avem invitat de onoare pe Stif.



Poza asta i-au făcut-o ai lui, în caz că-l bate şi-l omoară careva pe stradă, să poată să-l dea dispărut măcar cu o poză normală. Faţa aceea cere milă, dragii mei.
Cred că cel mai bun sfat pe care i-l pot da este să meargă-n pula mea pe afară, să cunoască lumea, dar nu cu faţa asta că-şi ia şi palme de la pietoni, şi seminţe-n cap de la tirişti. Alt sfat ar fi să-şi găsească un loc de muncă, pentru ca tipul e gelos doar pentru că cineva are credite pentru că creează.







M-am gândit să fiu artistic cu toată chestia asta şi să scuip câteva rime în freza ăstuia, care pare să fie făcută cu o oală.

Credibilitate zero la fel ca centimetrii-n pulă,
Viaţa acestui fiu de târfă e ca un banc cu bulă.
Ai fost actor? N-ai fost actor chiar niciodată
Te-ai udat tot când a început să geamă o fată.
Cred c-ar fi fost mai bine să rămână între voi
Dar după voce am observat că ai un singur coi








Nu cred că voia nimeni să te audă vorbind, având în vedere că nici măcar barba n-are chef de gura ta.













Colecţia iernii cu Stif:




























Arăţi ca un fiu de târfă şi tre' să plăteşti,
De pedeapsa asta, n-ai cum să te fereşti. Târfo.





cryptmaquette2015©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu