joi, 26 februarie 2015

Fost puscarias, viitoare fetita | Cata

Te gandesti o data, te gandesti de doua ori la aceeasi persoana iar apoi te enervezi pentru ca stii ca e un prost fara scoala. E vorba de Cata, cred ca nu multi dintre voi il cunoasteti, dar pentru binele comunitatii hai sa examinam prostul asta.





 Persoana respectiva se da mare cu succesele pe care le-a avut el, scapand de o gramada de amenzi si de politie. Adica uita-ti-va la el, arata ca o papusa, ma gandesc ca a fost si el intr-o discoteca si i-a pus careva mana pe cur, ea s-a enervat, a apucat o sticla de tequilla(ca pizdele sarace numai asa ceva beau) si... s-a intamplat! Bun, acum nu e doar asta dar si sprancenele lui imi spun acelasi lucru despre el. Bun, probabil ca in poza respectiva a uitat sa se penseze vreo 2 zile, ca asa e la maimute, creste parul mai repede decat la om.
Ok, poate ca nu vreau sa merg foarte mult pe examinarea lui fizica dar sa fim seriosi. Tipul asta spunea ca face praf un clan de chinezi karatisti din dinastia IV. Cica a ajuns in ziar. Concluzia pe care am tras-o dupa ce am auzit chestia asta, a fost una singura: a folosit ziarul ca plapuma prin boschetii intunecati ale orasului sau. Nu e de rau, dar, stii...







uneori stau si ma gandesc la familia lor, la lumea din imprejurul lor si multe alte chestii emotionale. Cand tastez cu ei, inainte sa atac acolo unde doare cel mai tare, ma gandesc ce ar spune mama lor despre ei, vazandu-i in pozitia capra in momentul respectiv. Toate bine si frumoase, dar faza e alta la prietenul nostru. Voi credeati ca e bronzat? Eronat. E tigan. Dupa cum stim, familiile rrome(cu doi de r) din Romania, traiesc o viata destul de grea. In poza de mai sus am observat deja ca, Catalin al nostru n-a fost barbierit. Dar revenim la ale noastre: omule, n-as fute-o pe ma-ta nici daca ar fi ultima femeie de pe pamantu' asta si ar trebui sa ma ajute sa-mi schimb o roata la masina. Dar pe tine te fut oricum, daca te vopsesti BLONDa.









Prea multa atentie i-am oferit acestui fiu de tarfa in lunile trecute, el crede ca pe IMVU poate sa faca ce vrea pizda lui si cu cine vrea pizda lui. Eronat, tigane. Sa vedem ce-o sa zica 'prietenii' tai despre tine cand citesc asta. Tu intrii pe IMVU ca sa te injuri? Eu intru pe IMVU ca sa te distrug.


Dupa cum am vazut in multe alte reviste mondene, poponarii au mereu o gramada de poze in reviste. Sa vedem pozele lui din revista ''Sunt poponar, mi-e egal'':

























Cine cumpara revista il ajuta pe fiul asta de tarfa sa-si cumpere o familie, viata si tenesi noi!

Donatiile se fac pe site-ul: http://SalvatiUnFiuDeTarfa.ro


Cryptmaquette©2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu