luni, 27 iulie 2015

HITAE UNDERGROUND

Au fost odata ca niciodata doi cacati, unul mai mare decat celalt. Cei doi cacati s-au intalnit la o petrecere a unui alt cacat si s-au ars in cur. Dupa ce au terminat cu arderea in cur au inceput si s-au ars in gura. S-au simtit atat de bine incat s-au intalnit in fiecare zi ca sa mai repete.Pe un cacat il chema Hiate si pe celalalt cacat il chema Tohe. Lui Hitae ii placea cel mai mult ca Tohe stia sa dea opturi pe la spate. Era atat de bun incat tatal lui Hitae s-a alaturat orgiei.
O orgie in care Hitae era curva amandurora. Dupa orgie cei 3 s-au luat de mana, si-au facut conturi pe imvu , si au inceput sa formeze o relatie homosexuala.
Dupa cativa ani de reusita , in care cei trei s-au simtit minunat , un om a observat relatia celor trei si s-a hotarat sa-i demascheze. Persoana aceea , se poate face auzita in fata a multor persoane si asa relatia in care Hitae a fost o curva poate fi stricata intr-o secunda.
Obsesia pentru sexul anal a celor trei a ajuns sa doboare limitele si standardele in Europa. Cei trei nu o sa poata trai niciodata impreuna din cauza ca David uraste homosexualii.

Dupa cum probabil ati observat, fac chestia asta din cauza ca homosexualii, in loc sa ramana la locul lor si sa taca/planga in amarul lor, isi fac de cap pe IMVU. Pe timpul in care eu stateam pe PULSE, homosexualii erau in baruri gay, dragilor, nu pe IMVU!

Ok, ce vreau sa spun mai sus e ca ma doare-n pula ca esti homosexual sau nu, ai facut cacaturi deci meriti sa fi tras in teapa(pe bune). Am incercat sa discut cu Hitae cel putin, chiar daca pare o maimuta cu IQ-ul unui Neanderthal(care stia sa foloseasca focul, deci era foarte inteligent!), dar n-am reusit sa vorbesc cu el din cauza salbaticiunii pe care o arata semenilor lui. Nu ma credeti ca-i salbatic? Urmarim:













Ok, chestia e alta... Chiar daca il vedem ca e salbatic, motivul pentru care face asa, e din cauza ca el nu e obisnuit sa scrie si sa-l vada lumea. Stiu ca pare destul de prostesc motivul lui de a comenta peste tot, dar nu am ce sa-i fac. Dupa cum am spus, am incercat sa vorbesc cu el, dar cu tipul acesta nu se poate vorbi. Coaie, am fost beat acum cateva saptamani, iar lumea inca putea vorbi cu mine. La tine nu stiu care e faza, am impresia ca esti beat mereu. Dar nu de la bautura, ci de la informatiile proaste din capul sau, ar mai veni si salbaticia, care probabil, la el in neam, toata lumea e in felul asta. Chiar imi pot imagina o situatie de genul: Iese ma-sa in strada, tipa la cel din coltu' satului: "-AOLEU!"

Poate va intrebati si de ce am ales personajul Tohe, ca personaj secundar in povestea de mai sus.. Ei bine:








Cica ei sunt prieteni. Eh, de azi oricum toata lumea o sa stie ca esti poponar, Hitae.

Hai ca, m-ai distrat. Hai, pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu